De vegades penso que ets com la Lluna guiant a tants estels brillants que vetllen el seu descans Altres que ets el sol cantant als gira-sols que es voltegen amb la teva dolça veuEts comes un tribut als mestres i les mestres que son guies i que eduquen des de lamor...