La Manda i la Malin tenen quinze anys i son millors amigues en un petit poble on no hi passa mai res es la primavera del nove curs elles se senten ja quasi adultes i independents passar temps amb la familia els resulta agonic i anar canviant destil de gustos musicals i de manera de vestir es la cosa mes normal perque busquen trobar el seu lloc al mon i a elles mateixes Al poble els diuen les Bicis perque sempre pedalen buscant alguna emocio gross...