Quan ens referim als nens, diem que uns són dretans o que uns altres són esquerrans, però ¿exposem totalment la globalitat de la seva condició lateral? En la pràctica clínica diària ens trobem moltes vegades nens sense cap defecte refractiu important, ni cap diagnòstic de carència o limitació intel·lectual. Però aquests nens, malgrat tot, són incapaços d'aprendre a llegir d'acord amb el nivell adequat a la seva edat. O, si n'aprenen, no són capaç...